ساخت تیزر تبلیغاتی در مشهد

حتما برای شما هم پیش آمده است که برای توسعه کسب و کار خود به فکر تبلیغات و بهترین استراتژی برای موفقیت فروش افتاده اید.در اینجا به صورت ساده و خلاصه به شما می گوییم چرا ساخت یک تیزر تبلیغاتی موفق، بهترین گزینه برای این رشد و توسعه کسب و کار شما می باشد:

ساخت تیزر تبلیغاتی در مشهد و سایر شهر های بزرگ

مشهد را مثال میزنیم زیرا دفتر اصلی ما در مشهد مستقر است ( هرچند که هرجای این کره خاکی باشید تیم ما میتواند به شما کمک کند، برای دیدن نمونه کارهای خارج از ایران، با هماهنگی قبلی حضورا تشریف بیاورید و یک فنجان چای مهمان استودیو سومر باشید…) در نتیجه آمار و بررسی میدانی ما در اینجا راحت تر انجام میگیرد. البته تفاوتی آنچنانی ندارد که شما در کدام شهر ایران ساکن هستید. اگر در هر یک از کلان شهر های ایرانید و شهرتان بیش از 3 میلیون نفر جمعیت دارد، پس با یک بازار بسیار رقابتی برای مشاغل روبرو هستید. بازاری که هر بیزینس در آن تلاش میکند بالاتر و بهتر از بقیه دیده شود.

در مشهد یا هر کلان شهر دیگر یکی از راه های برجسته شدن کسب و کارها و ایجاد تمایز، استفاده از ویدیو و تیزرهای تبلیغاتی است. ویدیو و تیزرهای تبلیغاتی می توانند یک راه بسیار موثر برای دستیابی به مشتریان بالقوه و تبلیغ محصولات یا خدمات شما باشند، تا شما را بشناسند و با مزیت رقابتی شما و دلیل انتخابتان آشنا گردند.

در اینجا برخی از دلایلی که کسب و کارها نیاز به تیزرهای تبلیغاتی دارند را بررسی میکنیم:

  1. ویدیو و تیزر های تبلیغاتی جذاب تر از انواع سنتی تبلیغات هستند. مردم بیشتر از خواندن یک تبلیغ متنی، یک ویدیو را تماشا می‌کنند و همچنین اطلاعاتی را که در قالب ویدیو ارایه می‌گردد راحت تر به خاطر می‌آورند.
  2. از ویدیو و تیزر های تبلیغاتی می توان برای بیان داستانی در مورد بیزینس شما استفاده کرد. این می تواند به مشتریان بالقوه کمک کند تا در سطح احساسی تری با برند شما ارتباط برقرار کنند و در نتیجه تمایلشان برای انتخاب شما بالاتر رود.
  3. از ویدیو و تیزر های تبلیغاتی می توان برای نمایش محصولات یا خدمات شما به شیوه ای جذاب استفاده کرد. این قابلیت، به ویژه برای مشاغلی که محصولاتی را می فروشند که توصیف آنها در متن دشوار است، مانند غذا، لباس یا اتومبیل، مهم می باشد.
  4. ویدیو و تیزر های تبلیغاتی را می توان در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت. اینگونه یک کسب و کار می تواند به مخاطبان گسترده تری دست یابد و ورای منطقه یا ناحیه ای که فعالیت میکند در بین مخاطبانش شناخته گردد.

علاوه بر این مزایای کلی، ویدئوهای تبلیغاتی به دلایل زیر نیز می توانند برای مشاغل یک کلان شهر مفید باشد:

مشهد برای مثال، یک مقصد گردشگری است. این یعنی تعداد زیادی از افرادی که برای اولین بار به مشهد سفر می کنند و با مشاغل محلی آشنا نیستند. ویدیو و تیزر های تبلیغاتی می تواند راهی عالی برای معرفی کسب و کار شما به این بازدیدکنندگان و تشویق آنها به استفاده از خدمات شما و مشتری شدن باشد.

مشهد به عنوان یک کلان شهر، یک بازار رقابتی است. همانطور که در بالا ذکر شد، ویدیو و تیزر های تبلیغاتی می تواند به کسب و کار شما کمک کند تا از رقبا متمایز شود و مشتریان بیشتری را جذب کند.

مشهد به عنوان یک کلان شهر، شهری با افق فناوری است. مردم مشهد به طور فزاینده ای از تلفن های هوشمند و سایر دستگاه های دیجیتالی برای دسترسی به اینترنت استفاده می کنند. ویدیو و تیزر های تبلیغاتی را می توان در دستگاه های تلفن همراه مشاهده کرد و از طریق شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت. این، یک راه عالی برای دستیابی به مشتریان بالقوه ای است که در هرکجا به اینترنت دسترسی دارند یا حتی در حال جابجایی و حرکت هستند!

اگر صاحب کسب و کاری در یک کلان شهر هستید، برخلاف نواحی کوچکتر که تبلیغات به روش سنتی و حتی دهان به دهان است، قطعا توصیه می کنیم برای تبلیغ کسب و کار خود از ویدیو و تیزر های تبلیغاتی استفاده کنید. ویدیو و تیزر های تبلیغاتی می‌تواند روشی بسیار مؤثر برای دستیابی به مشتریان بالقوه، تعامل آنها با برند شما و افزایش فروش باشد.

چند نکته برای ایجاد ویدیوهای تبلیغاتی با اثگذاری بیشتر  وجود دارد:

  1. ویدیو و تیزر های خود را کوتاه و خلاصه نگه دارید. مردم بیشتر احتمال دارد ویدیوی کوتاه را تماشا کنند و به خاطر بسپارند و هم اینکه در دوران پرسرعت فعلی مخاطبان زمان برای فیلم های طولانی ندارند و به احتمال زیاد آن را رد خواهند کرد یا نادیده خواهند گرفت.
  2. از ویدیو و صدای با کیفیت بالا استفاده کنید. ویدیو و تیزر های تبلیغاتی شما باید به خوبی تولید شده و از نظر بصری جذاب و گیرا باشند.
  3. مطمئن شوید که تولید محتوایی که انجام میدهید، مخصوص مخاطب هدف مرتبط است. ویدیوهای خود را برای افراد خاصی که می‌خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید بهینه سازی کنید.
  4. کال تو اکشن  را در ویدیوهای خود قرار دهید. به مردم بگویید پس از تماشای ویدیوی شما چه کاری انجام دهند، مانند بازدید از وب سایت یا تماس با شما.

و در انتها یک توصیه دوستانه: در کلان شهر ها شرکت های متعددی برای تولید ویدیو و تیزر های تبلیغاتی با کیفیت وجود دارند. سعی کنید سراغ بهترین بروید! اگر قرار است هزینه کنید و کاری انجام دهید که روی مخاطب اثر بگذارد ، با تمام توان و با بهترین تیم این کار را انجام دهید، چرا که در غیر اینصورت شاید فقط زمان و هزینه ای صرف کرده باشید ولی خروجی مناسب دریافت نکنید!

ما در استودیو خلاق سومر، افتخار داریم که در مشهد و تهران در زمره بهترین مجموعه های استودیویی و تصویر می باشیم که نه تنها مشتریانمان بصورت مستقیم ساخت تیزر های خود را به ما می سپارند، بلکه برای بسیاری از آژانس های تبلیغاتی دیگر هم تولیدات محتوایی و سینمایی انجام می دهیم.

شما میتوانید برای داشتن بهترین و خلاقانه ترین ویدیو و تیزر های تبلیغاتی با ما تماس بگیرید!

در ادامه تعدادی از پروژه های اجرا شده را ببینید: