بهترین تیزر های تبلیغاتی در مشهد

 هر کسب و کاری برای معرفی خودش و برای رجز خوانی (!) نیاز به ابزار های بصری دارد. در این دوران پر مشغله که دیگر زمانی برای خواندن و انتقال پیام های تبلیغاتی نوشتاری وجود ندارد، بهترین راه استفاده از رسانه تیزر تبلیغاتی میباشد. ساختن یک کلیپ تبلیغاتی با حد اعلای استاندارد های بصری که محرک مخاطب شما باشد و در تصمیم گیری برای انتخای بیزینس و برند شما به او یاری کند.

مهمترین بخش در مجموعه استودیو خلاق و آژانس تبلیغاتی سومر، طراحی کمپین های بصری و ساخت تیزر های تبلیغاتی متنوع و هدفمند میباشد. به نحوی که بدون تعارف و با افتخار خود را از بهترین های ساخت و تولید تیزر های تبلیغاتی در شهر مشهد و تهران میدانیم و توان بالای تولیدات و مستندات تبلیغاتی خود چه در زمینه تصویر برداری و ساخت فیلم و تیزر تبلیغاتی در ایران یا کشورهای دیگر نظیر ایتالیا، ترکیه، گرجستان، ارمنستان، عکاسی تبلیغاتی؛ طراحی هوشمند و هدفمند کمپین های بازاریابی و فروش و همچنین طراحی تخصصی وبسایت های شرکتی و فروشگاهی در مشهد را گواه این مطلب قرار میدهیم.

 

ساخت تیزر تبلیغاتی در مشهد ، تهران یا خارج از ایران؟

 تولید تیزر تبلیغاتی، آگهی ویدئویی، فیلم انیمیشن و کلیپ تبلیغاتی باید بطور حتم در برنامه های کسب و کار ها باشد. این فعالیت ها چه برای پخش در شبکه های اجتماعی و یا صدا و سیما تهیه شوند و چه پروژه های ساخت تیزر در خارج از ایران برای پخش در شبکه های ماهواره ای باشند، نباید تنها مربوط به بخش بازاریابی و افزایش فروش شوند، بلکه باید به گونه ای اجرا گردند که شهرت برند را نیز بطور چشمگیری افزایش دهند. این نوع آگهی ها بیشتر مورد استقبال مخاطب هستند. تیزر تبلیغاتی یک ابزار عالی برای تبلیغات می‌باشد که دیده شدن بیزینس شما را تضمین میکند. 

 جدا از کیفیت بالای یک تیزر مناسب، محل تصویر برداری و تجهیزات استفاده شده هم جزیی از عوامل مهمی است که به صورت مستقیم به نوع مخاطبان شما بستگی دارد. استودیو خلاق و آژانس تبلیغاتی سومر در مشهد و تهران، سالها است که مفتخر همکاری با بیگ برندها و تهیه تیزر تبلیغاتی برای شرکتهایی نظیر کاله، پمینا، شاهسوند، صنایع ضامن، صنایع بسته بندی پاژپارس، آریا اعتماد فردوس، الماس کارتن خراسان، صنایع چاپ ملل، انجمن کنگره شنوایی شناسان ایران، کلینیک شهاب، کلینیک کاخ مشهد، کلینیک دکتر فرید مشهد، قنادی یزدیها و بسیاری از پروژه های خرد و کلان دیگر و همچنین پروژه های تیزر های تبلیغاتی در خارج ای ایران و برای برندهایی همچون سگافردو، سافارن و بسیاری از مجموعه های زیبایی، غذایی، ورزشی و فروشگاهی دیگر بوده است.

در ادامه تعدادی از جدید ترین پروژه های اجرا شده را ببینید: 

شما میتوانید برای داشتن بهترین و خلاقانه ترین ویدیو و تیزر های تبلیغاتی با ما تماس بگیرید!

در ادامه تعدادی از پروژه های اجرا شده را ببینید: